Veelgestelde vragen – Don't be Bored
Alleen vandaag GRATIS verzending!

Veelgestelde vragen

Er is iets mis met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Neem contact met ons op via ons contactformulier en wij zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Wat is jullie return policy?
Wij bieden een 14 dagen geld-terug-garantie. Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop, neem dan binnen 14 dagen na levering van uw product contact met ons op via het contactformulier en wij begeleiden u graag bij het terugsturen van uw bestelling voor een terugbetaling.   

Hoe lang duurt het voordat jullie mijn bestelling verwerken?
Wij streven ernaar uw bestelling binnen 24 uur te verwerken. Eenmaal uw bestelling verzonden, duurt het ongeveer 15 werkdagen voordat de bestelling aankomt.

Hoe wordt mijn bestelling naar mij verzonden?
Al onze artikelen worden verzonden met het landelijke postbezorger van uit het bestelde land, met volgnummer, en worden geleverd in een nette verpakking.   

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?
U kunt de volginformatie van uw bestelling bekijken door het trackingnummer in de mail met als onderwerp "uw bestelling is verzonden" in te vullen op onze website via onze 'volg je bestelling' pagina.

Waar bevindt zich de hoofdvestiging van Don't Be Bored?
We hebben een kantoor in Nederland en bevoorradingsmagazijnen op verschillende plekken. Veel producten verzenden we direct vanuit China. 

Is betalen op deze website veilig?
Wij maken gebruik van beveiligde betaalsoftware van Stripe en Mollie. Zo weet u altijd zeker dat uw betaling veilig is. 

Hoe zit het met verzendkosten en retourneren?
Wij bieden GRATIS verzending wereldwijd aan, met trackingnummer. Retourneren worden geaccepteerd binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Retourkosten worden niet gedekt.

Waar kan ik Don't Be Bored producten kopen?
Don't Be Bored producten zijn uitsluitend verkrijgbaar via deze webwinkel. Daarom kunnen wij u de beste prijs garanderen. Wij rekenen geen onnodige marges voor tussenpersonen die de verkoopprijs verhogen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje heb?
Vanwege het coronavirus kan het zijn dat de levertijd wat langer duurt. Over het algemeen verzenden wij uw artikelen binnen 24-48 uur. Na het verzenden komt uw product in ongeveer 15 werkdagen bij u thuis. Let wel op: het verzendproces is vertraagd sinds Covid-19. Houd dus rekening met levering van +- 20 werkdagen.

Hoezo duurt het zo lang?
Dit heeft te maken met Covid-19. De postbezorgers en onze leverancier heeft hier helaas ook last van.

Naar welke landen verstuurt Don't Be Bored producten?
Ons merk Don't Be Bored verkoopt producten over de hele wereld. Via deze Nederlandstalige website verkopen wij echter voornamelijk in Nederland en België.

Welke betaalmethodes hebben jullie?

U kunt bij ons betalen met via de volgende methodes:

- IDEAL
- Bancontact
- AMEX
- Apple Pay
- Google Pay
- MAESTRO
- Mastercard
- PAYPALL
- VISA

Wat moet ik doen als ik een kapot of verkeerd item heb ontvangen?
Als u niet tevreden bent met het product of als u een beschadigd product heeft ontvangen, zullen wij alles in werk stellen om uw probleem op te lossen. Om u verder te helpen, staat onze Customer Support Team voor u klaar. Gebruik de contactmogelijkheden op onze website om contact met ons op te nemen.

Hoe kan ik mijn product retourneren?
U kunt uw product binnen 14 dagen retourneren. Houd er rekening mee dat het product in de originele wederverkopende staat moet zijn. Sommige producten kunnen niet geretourneerd worden. Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie hieromtrent.

De klant betaalt de verzendkosten voor het retourneren van het product. Neem contact met ons op via een van de contactmogelijkheden op deze pagina, en ons Customer Support Team zal u daarbij helpen.

Nieuwste producten
Gratis verzending
24/7 klantenservice